سه شنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۱۳ ۹۹
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

صندوق کارآفرینی امید استان ایلام در سال 1402؛

پرداخت بیش از هزار و سیصد میلیارد ریال تسهیلات به جامعه هدف در ایلام

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام در مصاحبه با خبرنگاران گزارشی از عملکرد و خدمات صندوق استان در سال 1402 را بیان کرد.

پرداخت بیش از هزار و سیصد میلیارد ریال تسهیلات به جامعه هدف در ایلام

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، مرتضی دالوند مدیر در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: 753 فقره تسهیلات ارزان قیمت با اعتباری بیش از هزار و سیصد میلیارد ریال در سال 1402 توسط این صندوق در استان پرداخت شده است.

او گفت: این تسهیلات در بخش های خدمات، کشاورزی، صنعت و رفاهی پرداخت شده که زمینه اشتغالزایی برای 800 نفر در استان ایجاد کرده است.

دالوند افزود: صندوق کارآفرینی امید این استان در سال 1402 با ابلاغ اعتبارات بند الف تبصره18 قانون بودجه سال 1401 توانسته است با عملکردی مناسب، اعتبار مربوط به سازمان های کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی و میراث فرهنگی و صنایع دستی را جذب و تسهیلات اشتغال ارزان قیمت به متقاضیان معرفی شده از سوی دستگاه های اجرایی پرداخت نماید که در این راستا تعداد 228 فقره تسهیلات با اعتبار بیش از 630 میلیارد ریال پرداخت کرد که صندوق کارآفرینی امید استان ایلام با این عملکرد توانسته رتبه ممتازی در بین بانک های عامل در استان کسب نماید.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام در خصوص اقدامات و خدمات صندوق در سفر رئیس جمهور به استان ایلام گفت: صندوق استان با تامین مالی و پرداخت دویست و پنجاه و دو میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و ضروری به 942 فقره درخواست مردمی سفر ریاست محترم جمهوری پاسخ داده است.

او در پایان عنوان کرد: صندوق کارآفرینی امید این تسهیلات را در حمایت مالی از جوانان تحصیل کرده و دارای مهارت، زنان خودسرپرست، نخبگان و کارآفرینان در قالب ایجاد کسب و کار خرد و کوچک با رویکرد توانمندسازی و شبکه سازی هم افزا و تکمیل زنجیره ارزش با اولویت مناطق محروم و مناطق روستایی پرداخت کرده است.

منبع:
آدرس کوتاه شده: