یکشنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۱۴ ۷۷
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

بازگشت 30 مجموعه کسب و کار راکد آذربایجان شرقی به چرخه تولید

صندوق کار آفرینی امید استان آذربایجان شرقی 30 مجموعه کسب و کار راکد یا نیمه فعال را با تسهیلات اشتغال زایی به چرخه تولید بازگرداند.

بازگشت 30 مجموعه کسب و کار راکد آذربایجان شرقی به چرخه تولید

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، مدیر صندوق کار آفرینی امید استان آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: به 30 طرح کسب و کار نیمه فعال و راکد در این استان جمعا به مبلغ بیش از 700 میلیارد ریال برای احیاء دوباره پرداخت شده است.

حامد حدادی تاکید کرد: با تلاش کارکنان صندوق استان و بررسی دقیق طرح های معرفی شده از طریق دبیرخانه نهضت احیاء و تشخیص گروه های هدف مورد توجه این طرح، صندوق این استان توانست گام های موثری در راستای احیاء واحدهای راکد بردارد.

او ادامه داد: میزان تسهیلات پرداخت شده منجر به ایجاد و تثبیت اشتغال برای 300 نفر شد و مبلغ 5.521 میلیارد ریال از سرمایه های راکد به چرخه اقتصاد استان بازگردانده شد.

مدیر صندوق کار آفرینی امید استان آذربایجان شرقی افزود: با توجه به اینکه نهضت احیا یکی از برنامه های اصلی دولت مردمی به شمار می آید امید است با تمدید پرداخت این تسهیلات در سال 1403 شاهد احیاء واحدهای بیشتری در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی و صنایع دستی و گردشگری در این استان باشیم.

منبع:
آدرس کوتاه شده: