یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۴۹ ۱۴۵
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

پرداخت ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در دهلران استان ایلام

مدیر صندوق استان ایلام در راستای جذب و تجهیز منابع صندوق کارآفرینی امید از طریق انعقاد تفاهم نامه صندوق و دستگاههای اجرایی و نهادهای دارای مسئولیت اجتماعی در شهرستان دهلران با لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران در محل فرمانداری شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

پرداخت ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در دهلران استان ایلام

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، مرتضی دالوند مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام در دیدار با فرماندار ویژه دهلران اعلام کرد:۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط صندوق کار آفرینی امید طی سال گذشته در این شهرستان پرداخت شده است.

مرتضی دالوند اظهار کرد: این تسهیلات منجر به اشتغالزایی برای ۱۱۰ نفر در این شهرستان شده است.

او گفت: عمده فعالیت صندوق پرداخت تسهیلات اشتغال خرد در شهرستان هاست، به طوری که در سه سال، بیش از ۲ برابر مدت مشابه گذشته، تسهیلات اشتغالزایی در این شهرستان پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام تصریح کرد: در سه سال گذشته ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات در این شهرستان پرداخت شده است

وی بر ضرورت حمایت از صندوق کار آفرینی تاکید کرد و گفت: اعتبارات شهرستان به سمت صندوق سوق داده شود تا بتوانیم از همان محل برای همان شهرستان تسهیلات پرداخت شود

فرماندار ویژه شهرستان دهلران هم با تشکر از خدمات و عملکرد صندوق کارآفرینی امید، بر لزوم حمایت صندوق از کارآفرینان در حوزه طرح های نیمه تمام تاکید کرد و خواستار پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در بخش های مختلف و متناسب با شرایط این شهرستان شد.

صادقی فرماندار دهلران با توجه به درخواست مدیر صندوق استان در خصوص واگذاری ساختمان های مازاد به صندوق شهرستان افزود: اختصاص زمین مورد نیاز برای ساخت و ساز ساختمان این صندوق بدلیل عدم وجود ساختمان مازاد را پیگیری می کند.

منبع:
آدرس کوتاه شده: