یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۴۳ ۲۱۲
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

تجلیل از صندوق کار آفرینی امید در جشن توانمندسازی خانواده های تحت حمایت کمیته‌امداد همدان

جشن توانمندسازی ۴ هزار و ۵۹۸ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) استان با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، جعفر صباغیان قائم‌مقام کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد و در این مراسم از صندوق کار آفرینی امید استان همدان به علت عمکرد شایسته در ارائه تسهیلات اشتغال زایی تقدیر شد.

تجلیل از صندوق کار آفرینی امید در جشن توانمندسازی خانواده های تحت حمایت کمیته‌امداد همدان

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، قاسمی فرزاد استاندار همدان در این مراسم درباره خدمات ارائه شده به اقشار نیازمند از سوی کمیته امداد گفت: شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد حضرت امام‌خمینی(ره) هستیم به طوری که افراد نیازمند به قشر توانمند تبدیل می شوند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه یکی از اهداف این جشن، معرفی الگوهای موفق، ترویج فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارآفرینان موفق استان است اظهار کرد: کمیته امداد حضرت امام‌خمینی(ره) از ابتدای تأسیس منشأ اثر در حمایت از قشر کم‌برخوردار بوده است.

در این مراسم از ارسلان حسن پور مدیر صندوق کارآفرینی امید همدان در حمایت از مددجویان کمیته امداد، با ارائه تسهیلات مناسب با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

گفتنی است صندوق کارآفرینی امید با پرداخت تسهیلاتی بیش از ۷۳ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲، به مددجویان کمیته امداد استان همدان کمک کرده است تا با ایجاد شغل و کسب درآمد، زندگی خود را ساماندهی کنند. این تسهیلات زمینه اشتغال برای بیش از 100 نفر از مددجویان را فراهم کرده است.

منبع:
آدرس کوتاه شده: