سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ۰۶:۵۱ ۳۱۸
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

بازگشت به کار 22 نیروی کار با احیای یک واحد اقتصادی راکد در شهرستان تربت حیدریه

به مناسبت اربعین شهدای خدمت یک واحد اقتصادی راکد در طرح نهضت احیا شهرستان تربت حیدریه خراسان رضوی بهره برداری رسید و 22 نیروی کار به شغل پایدار رسیدند.

بازگشت به کار 22 نیروی کار با احیای یک واحد اقتصادی راکد در شهرستان تربت حیدریه

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، با حضور ایمان قضابانویی، مسئول امور استانی نهضت احیای واحدهای اقتصادی و مسئولین استانی، شرکت شیشه های ایمنی آذین نمای پاژ شهرستان تربت حیدریه این استان به بهره برداری رسید.

قضابانویی با بیان خدمات رییس جمهور شهید گفت: ما یکی از پشتیبانان را از دست دادیم و قشر کارگر عزا دار شد. مشکلات کارگران برای رئیس جمهور بسیار مهم و قابل پیگیری بود.

امین خوش قامت مدیر صندوق کارآفرینی امید هم با تشریح خدمات صندوق کارآفرینی امید در دولت سیزدهم، یکی از خدمات شاخص صندوق را کمک به احیا واحدهای اقتصادی رو به افول عنوان کرد.

خوش قامت اظهار داشت: در دولت سیزدهم در خراسان رضوی ۱۷ واحد به مبلغ ۷۱ میلیارد تومان مورد حمایت واقع شده است.

او در خصوص مجموعه افتتاح شده نیز گفت: سرمایه گذاری کلی این شرکت ۴۲ میلیارد تومان است که با تسهیلات ۷ میلیارد تومانی صندوق، کارکنان آن از ۴ نفر نیرو به ۲۲ نفر رسیده است.

خوش قامت افزود: در دولت مردمی صندوق این استان برای 717 طرح با مبلغ ۸۳۰ میلیارد برای ۶۵۰۰ نفر اشتغالزایی کرده و رشد 2.5 برابری نسبت به دوره مشابه قبل بوده است.

زنگنه نماینده مردم شهرستان تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با تاکید بر اینکه نگاه ارزشمند شهید رئیسی را حل مسائل بسیار راهگشا دانست و اذعان کرد: همین نگاه در حوزه حمایت تسهیلاتی از تولیدکنندگان که بیش از چند برابر دولت های قبل بود؛ به بیش از ۷۰ همت تسهیلات تبصره ۱۸ در حمایت از کسب و کارها پرداخت شده است و همین مسئله یکی از علت های مثبت شدن رشد اقتصادی کشور بود.

همچنین مدیر عامل شرکت شیشه های ایمنی آذین نمای پاژ گفت: کلنگ زنی این مجموعه در سال ۱۴۰۰ شروع به فعالیت شد اما در آستانه ورشکستگی قرار داشت و در سال ۱۴۰۲ با حمایت صندوق کارآفرینی امید مجموعه در دو فاز سکوریتی، لمینت و دوباره احیا شد و به بهره برداری رسید.

آدرس کوتاه شده: