پنجشنبه, ۰۹ تیر ۱۴۰۱ ۱۶:۱۱ ۴۵۱
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

پرداخت بیش از ۱۴۲۷ میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق کار آفرینی امید در خراسان رضوی

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۹۹۸ فقره تسهیلات و به میزان ۱۴۲۷ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال در بخش‌های مختلف در خراسان رضوی توسط صندوق کارآفرینی امید استان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۱۴۲۷ میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق کار آفرینی امید در خراسان رضوی

امین خوش قامت در حاشیه مراسم نخستین گردهمایی مدیران عملیاتی جهادی سازمان بسیج دانشجویی و دبیران استانی گروه‌های جهادی حوزوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۹۹۸ فقره تسهیلات و به میزان ۱۴۲۷ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال در بخش‌های مختلف در خراسان رضوی پرداخت شده است.

همچنین در حوزه اشتغال روستایی از سال ۹۷ تا کنون حدود ۱۸۹۵ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال و به تعداد ۳۰۴۴ فقره تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ صندوق کار آفرینی امید خراسان رضوی در حوزه‌های مختلف ۱۵۳۳ میلیارد ریال و ۳۰۵ میلیون ریال به تعداد ۳۳۰۳ فقره تسهیلات پرداخت کرده که برای ۲۹۵۸ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی تصریح کرد: تسهیلات پرداخت شده از محل تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۰ به تعداد ۳۶۴ فقره و ۱۰۰۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، تسهیلات پرداخت شده در زمینه گیاهان دارویی ۴۵۲ فقره تسهیلات و به مبلغ ۲۰۱ میلیارد و ۶۹۵ میلیون ریال است.

خوش قامت افزود: این میزان تسهیلات در راستای ۲۵۴ نامه مردمی ثبت شده در سامانه سامد در سفر ریاست جمهوری به خراسان رضوی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: مجموع تسهیلات پرداخت شده در سال ۱۴۰۱ ، یک هزار و ۴۲۷ میلیارد و ۲۶۱ میلیون و ۹۸۳ هزار ریال بوده که به ۹۹۸ متقاضی پرداخت می شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی اظهار داشت: یک هزار و ۵۳۳ میلیارد و ۳۰۵ میلیون و ۵۷۵ هزار ریال مجموع تسهیلات پرداخت شده در سال ۱۴۰۰ به سه هزار و ۳۰۳ متقاضی بوده است.

خوش قامت ادامه داد: همچنین سال گذشته یک هزار و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات از محل منابع تبصره ۱۸ قانون بودجه به ۳۶۴ متقاضی از سوی صندوق امید پرداخت شده است.

وی بیان کرد: از سال ۱۳۹۷ تاکنون هزار و ۸۹۵ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال روستایی به سه هزار و ۴۴ متقاضی پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی افزود: در این مدت ۲۴۵ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال اعتبار در صندوق های خرد محلی به ۳۹۱ متقاضی پرداخت شده است.

آدرس کوتاه شده: