یکشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۱۸ ۴۱۱۰
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

معرفی مدیرعامل جدید صندوق کارآفرینی امید

در مراسمی با حضور منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید، مدیرعامل جدید این صندوق معرفی شد.

معرفی مدیرعامل جدید صندوق کارآفرینی امید

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، محسن منصوری رئیس هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید در این آیین با اشاره به ماهیت این صندوق گفت: صندوق کارآفرینی در نقشه اقتصاد کشور جای خود را باید تعریف و برای تحقق اولویت های اقتصادی اجتماعی کشور و موضوع اشتغال همچنان تلاش کند.

منصوری با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری در گام سوم انقلاب با اولویت تحقق دولت اسلامی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی گفت: در تحقق دولت اسلامی، نظام های مالی و بانکی نقش آفرین و تعیین کننده هستند و مساله اشتغال بسیار مهم است.

رئیس هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: در ایجاد یک میلیون شغل در سال گذشته، صندوق کارآفرینی امید نیز سهمی داشته است که به نسبت این سهم، نقشی فراتر و موثر را ایفا کرده است.

او با تاکید بر مزیت های صندوق کارآفرینی امید در تحقق کارآفرینی اجتماعی بیان کرد: با بررسی الگوهای مختلف کسب و کار در دنیا به این نتیجه می رسیم که اگر بخواهیم مشکل اشتغال کشور را حل کنیم باید کسب و کارهای خرد و خانگی و کارآفرینی اجتماعی و مردم پایه را رونق دهیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور ماموریت صندوق کارآفرینی امید در ایجاد اینگونه کسب و کارها را مقدس عنوان کرد و اظهار داشت: سرمایه گذاری صندوق مستقیم در زندگی و معیشت مردم اثر گذار است و رقم بزرگی محسوب می شود.

منصوری قدرت هم افزایی صندوق با دستگاه های اجرایی، اطلاع رسانی مناسب رسانه ای و فناور پایه کردن خدمات را از دیگر اقدامات مهم صندوق کارآفرینی در دوره مدیریت دکتر نعمت اله رضایی برشمرد و تاکید کرد: در دوره مدیریت جدید نیز این مهم باید با جدیت دنبال شود.

در این مراسم هادی آقابابایی به عنوان مدیرعامل جدید صندوق کارآفرینی امید معرفی و از خدمات نعمت اله رضایی قدردانی شد.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: