شنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۶:۱۵ ۴۳۸
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

ارائه تسهیلات به مناطق کمترتوسعه یافته در اولویت صندوق کارآفرینی امید

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان در سفر به شهرستان مرزی میرجاوه گفت: برای بهره مندی متناسب از تسهیلات در همه شهرها، ارائه تسهیلات به متقاضیان شهرهای کوچک و در حال توسعه استان در اولویت است.

ارائه تسهیلات به مناطق کمترتوسعه یافته در اولویت صندوق کارآفرینی امید

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان، غلامعلی صمصامی مدیر صندوق استان در کمیته تخصصی اشتغال شهرستان میرجاوه که با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد بیان کرد: تسهیلات این صندوق هم اکنون از محل اعتبارات بند الف تبصره 18قانون بودجه سال 1400 به صورت تسهیلات ارزان قیمت به کارآفرینان و سرمایه گذاران پرداخت می شود و در تلاشیم تا همه شهرستان ها بتوانند با معرفی متقاضیان از آن بهرمند شوند.

صمصامی با تاکید بر بازه زمانی تعریف شده برای پرداخت این تسهیلات، از دستگاه های اجرایی و طرف تفاهم نامه با صندوق در شهرستان میرجاوه خواست، نسبت به معرفی افراد واجد شرایط به موقع اقدام کنند.

وی با اشاره به قابلیت های این شهرستان در حوزه صنایع دستی و کشاورزی افزود: متقاضیان معرفی شده از این شهرستان مرزی، در اولویت اعطای تسهیلات قرار خواهند گرفت.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان در خصوص شرایط واگذاری این تسهیلات و ضمانت ها گفت: برای سهولت در شرایط ضمانتی، صندوق بیشترین همراهی را با کارآفرینان در نظر گرفته است و برای تسهیلات تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان حداقل ضمانت را تعهد یک نفر کارمند با چک تضمینی در نظر گرفته است.

جمشیدزهی فرماندار میرجاوه نیز در این جلسه با برشمردن ظرفیت های خدادادی و شرایط مرزی این شهرستان گفت: میرجاوه به لحاظ منابع آبی در وضعیت مطلوبی است و باید از این فرصت برای توسعه کشاورزی و شیلات در روستاهای این شهرستان به صورت ویژه استفاده شود.

وی خطاب به دستگاه های اجرایی و سهیم در موضوع اشتغال این شهرستان خاطرنشان کرد: برای توسعه شهرستان میرجاوه باید از این فرصت مناسب اعطای تسهیلات صندوق کارآفرینی امید استفاده شود تا پای کارآفرینان برای سرمایه گزاری به این شهرستان باز شود.

شهرستان مرزی میرجاوه در 85 کیلومتری زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان قرار دارد و هم مرز با کشور پاکستان است.

آدرس کوتاه شده: