یکشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ ۰۳:۵۶ ۱۲۵۶
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

صندوق کارآفرینی گناباد رتبه نخست تسهیلات اشتغالزایی را کسب کرد

​سرپرست صندوق کارآفرینی و امید گناباد گفت: این صندوق از نظر میزان تسهیلات پرداختی از ابتدای امسال تاکنون در بین شهرستانهای استان خراسان رضوی، رتبه نخست را کسب کرده است.

صندوق کارآفرینی گناباد رتبه نخست تسهیلات اشتغالزایی را کسب کرد

سرپرست صندوق کارآفرینی و امید گناباد گفت: این صندوق از نظر میزان تسهیلات پرداختی از ابتدای امسال تاکنون در بین شهرستانهای استان خراسان رضوی، رتبه نخست را کسب کرده است.

رضا اسماعیل‌نژاد با اشاره به پرداخت بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از ابتدای سالجاری توسط صندوق کارآفرینی و امید گناباد افزود: تسهیلات پرداختی توسط شعبه این شهرستان از نظر مجموع پرداختی پس از شهرستان مشهد در رتبه دوم ولی از نظر میزان پرداخت با توجه به سرانه جمعیت رتبه نخست را در بین شهرستانهای خراسان رضوی به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: این تسهیلات در حوزه ایجاد اشتغال و کارآفرینی و از محل منابع داخلی و اعتبارات تفاهم نامه های ۲ یا چند جانبه این صندوق با سازمانهای مختلف مانند جهاد کشاورزی (جهش تولید گیاهان دارویی و صندوق های خرد محلی)، مدارس غیر دولتی ،سازمان زندانها و اقدامات تامینی، بنیاد علوی، بنیاد برکت، بسیج سازندگی، بهزیستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و صنایع دستی و همچنین از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ پرداخت شده است.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید گناباد گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر تسهیلات نیز در شرف پرداخت است و تا پایان ماه آینده محقق می شود.

وی افزود: حمایت از پتانسیل های اقتصادی ، گردشگری و حمایت از صنایع دستی و جهت دهی آنها در مسیر رونق اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان گناباد در اولویت اقدامات این صندوق قرار داشته و متقاضیان راه اندازی کسب و کار می توانند در این خصوص به دستگاه های اجرایی مربوطه مانند جهاد کشاورزی، صنعت،معدن وتجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد و بهزیستی مراجعه و از نحوه دریافت این تسهیلات کسب اطلاع کنند.

اسماعیل‌نژاد اظهار داشت: میزان تسهیلات پرداختی صندوق کارآفرینی امید شهرستان گناباد در ۶ ماه ابتدای سال جاری از میزان کل پرداخت ۱۰ سال گذشته این شهرستان بیشتر بوده است.

آدرس کوتاه شده: