یکشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ۱۱:۰۳ ۸۹۸
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد ۹۲۰ فقره وام اشتغال پرداخت کرد

​مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: این صندوق از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۲۰ فقره تسهیلات به مبلغ یکهزار و ۳۵۶میلیارد ریال در استان پرداخت کرده است.

صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد ۹۲۰ فقره وام اشتغال پرداخت کرد

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: این صندوق از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۲۰ فقره تسهیلات به مبلغ یکهزار و ۳۵۶میلیارد ریال در استان پرداخت کرده است.

حاجی پور اظهار داشت: تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در بخش های صنایع ، کشاورزی و خدمات پرداخت شده است.

وی بیان کرد:امسال ۵۱۱ فقره وام به مبلغ ۶۱۱ میلیارد ریال به متقاضیان بخش خدمات در استان پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:در این مدت همچنین ۲۸۹فقره وام به ارزش ۵۵۴میلیارد ریال برای اشتغال و توسعه بخش کشاورزی در استان پرداخت شده است.

حاجی پور تاکید کرد:نیمه نخست امسال همچنین ۱۲۰فقره وام به مبلغ ۱۹۲ میلیارد ریال برای رونق کسب و کارهای حوزه صنعت در کهگیلویه و بویراحمد به منقاضیان پرداخت شده است.

حاجی پور ابراز داشت:تسهیلات صندوق کار آفرینی امید از یک میلیارد ریال گرفته تا سقف چهارمیلیارد ریال به متقاضیان پرداخت می شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش های انجام گرفته صندوق کارآفرینی امید استان در بخش پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸رتبه ۲ کشوری و رتبه یک استانی رشد پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ را کسب کرده است.

آدرس کوتاه شده: