پنجشنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۲۷ ۶۴۱
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

نماینده ولی فقیه در هرمزگان؛

اقدامات صندوق کارآفرینی امید در ایجاد اشتغال در سواحل مکران قابل تقدیر است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندر عباس در سفر به شهرستان بندری سیریک و در جلسه شورای اداری گفت: نقش صندوق کارآفرینی امید در ایجاد اشتغال در سواحل مکران جهادی و ویژه است و این صندوق در راستای محرومیت‌زدایی در استان هرمزگان اقدامات بسیار خوبی انجام داده و امیدوارم استمرار داشته باشد.

اقدامات صندوق کارآفرینی امید در ایجاد اشتغال در سواحل مکران قابل تقدیر است

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده اظهار داشت: روند فعالیت صندوق کارآفرینی امید در پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال در شهرستان سیریک امیدوارکننده است و نهادهای اجرایی هم باید برای تحقق ایجاد اشتغال در این استان همکاری لازم را داشته باشند.

او تاکید کرد: برای به بار نشستن تلاش های جهادی، من نیز با تمام توان در کنار صندوق کارآفرینی امید خواهم بود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: مردم منطقه مکران مردمی صبور، اخلاق مدار و کم توقع هستند که هر چه کار برای آن ها انجام شود، باز هم کم است و مدیران تمام توان خود را برای رفع و انجام مشکلات مردم به کار بگیرند.

مهدی خورگوئی سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان هرمزگان با تشکر از حمایت نماینده ولی فقیه این استان گفت: شهرستان سیریک به واسطه وجود120 کیلومتر نوار ساحلی و مجتمع بندری سیریک، بندر کوهستک، تالاب بین المللی آذینی و بازارچه ملوانی میشی، دارای ظرفیت های بسیاری در تجارت، صادرات و واردات و گردشگری است.

خورگوئی با تاکید بر توصیه رهبر معظم انقلاب به دولت برای توسعه سواحل مکران افزود: صندوق کارآفرینی امید از محل اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۰و ابتدای سال 1401 بیش از 300 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت در این استان پرداخت کرده است.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: