سه شنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ۱۶:۳۳ ۱۵۲۵
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

با تفاهم نامه همکاری صندوق کارآفرینی امید با بانک پارسیان؛

اتصال صندوق کارآفرینی امید به سامانه ملی پرداخت

تفاهم نامه همکاری میان صندوق کارآفرینی امید با بانک پارسیان به امضا رسید و بر اساس این تفاهم نامه، صندوق به عضویت سامانه ملی پرداخت با شبای اختصاصی برای بخشی از حساب های مشتریان در آمد.

اتصال صندوق کارآفرینی امید به سامانه ملی پرداخت

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، این تفاهم نامه امروز میان نعمت اله رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان به امضا رسید.

رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به رسالت صندوق در حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک گفت: در صنعت اشتغالزایی مشاغل خرد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و صندوق نیز در راستای تحقق وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال 1401 تلاش کرده و بخشی از مشاغل با تسهیلات این صندوق در سراسر کشور به بار نشسته است.

او در خصوص این تفاهم نامه نیز ابراز امیدواری کرد: با عضویت صندوق در سامانه ملی پرداخت روند خدمات رسانی الکترونیکی سرعت گیرد.

رضایی با اشاره به استقبال مشتریان با توجه به اجرای این تفاهم نامه گفت: با این اتصال مشتریان هم از خدمات صندوق و هم خدمات بین بانکی بهره مند می شوند.

پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان نیز گفت: ایجاد بنگاه های بزرگ اقتصادی در گرو توسعه بنگاه های کوچک و زود بازده است.

او با تاکید بر اهمیت توجه به زنجیره تولید و اقتصاد اظهار داشت: شکل گیری این زنجیره با حمایت از سرمایه گذاران و بنگاه های کوچک اقتصادی ست که موجب رونق تولید در سطح کلان می شود.

گفتنی‌ست با امضای این تفاهم نامه در مرحله اول بیش از 69 هزار حساب مشتری تعریف شده است و روند افتتاح حساب الکترونیک ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: