دوشنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ۱۲:۵۱ ۱۷۶۶
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید:

پرداخت تسهیلات حوزه اشتغال روستایی و نهضت احیا اولویت سال 1402 است

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در نخستین روز کاری پس تعطیلات نوروز در جلسه با مدیران و کارشناسان معاونت اعتبارات صندوق کارآفرینی امید گفت: در سال جدید باید پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال روستایی و نهضت احیا با اولویت انجام شود.

پرداخت تسهیلات حوزه اشتغال روستایی و نهضت احیا اولویت سال 1402 است

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، نعمت اله رضایی در این جلسه با اشاره به ماهیت صندوق در پرداخت تسهیلات گفت: صندوق به عنوان یک موسسه عمومی غیردولتی باید رابطه منظمی درعملیات اعتباری داشته باشد.

رضایی تاکید بر توجه کارکنان به موضوع درآمد هزینه ای اظهار داشت: کارکنان معاونت اعتبارات صف و ستاد به عنوان نمایندگان حوزه عملیات اعتباری باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

او توجه به تکریم ارباب رجوع را از اولویت های مهم مدنظر صندوق عنوان کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع در نظام اداری مالی یکی از اهداف اصلی به شمار می رود که رضایت مشتریان و ارباب رجوع با ارائه خدمات با کیفیت جلب خواهد شد که همه کارکنان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید موضوع نظارت را هم از مهمترین موارد پیش رو عنوان کرد و اظهار داشت: در کنار پرداخت تسهیلات توجه جدی به امر نظارت تکمیل کننده فرآیند واگذاری تسهیلات است که اگر نظارت به درستی صورت گیرد، کاهش مطالبات را نیز به دنبال دارد.

رضایی همچنین گفت: امسال باید تلاش شود که پرداخت تسهیلات کاملا به صورت سیستمی انجام شود.

حمیدرضا البرزی معاون اعتبارات صندوق کارآفرینی امید نیز در این جلسه با ارائه گزارش سالانه این معاونت گفت: با هدف ایجاد وحدت رویه میان استان ها، در سال گذشته سند بالادستی سیاست های اعتباری تهیه و تدوین شد و امسال در اختیار استان ها قرار گرفت.

البرزی از ایجاد پایگاه اطلاعات اعتباری و سامانه اعتبار سنجی خبر داد و گفت: با راه اندازی این پایگاه روند تشکیل پرونده های تسهیلاتی سرعت می گیرد.

او همچنین به بروزرسانی شیوه نامه های حوزه اعتبارات اشاره کرد و افزود: سال گذشته تمامی دستورالعمل های این معاونت بروزرسانی شده است.

همچنین در این جلسه مدیران زیر مجموعه معاونت اعتبارات نیز گزارشی از عملکرد یک سال اخیر را ارائه کردند.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: