یکشنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۴۷ ۱۲۸۸
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

تسهیلات ضروری صندوق کارآفرینی امید به صورت غیرحضوری پرداخت می شود

معاون اعتبارات صندوق کارآفرینی امید گفت: در راستای اجرای برنامه های راهبردی صندوق برای هوشمند سازی خدمات قابل ارایه در حوزه تسهیلات پرداختی، تسهیلات ضروری در صندوق کارآفرینی سراسر کشور به صورت مجازی و غیر حضوری پرداخت می شود.

تسهیلات ضروری صندوق کارآفرینی امید به صورت غیرحضوری پرداخت می شود

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، حمیدرضا البرزی با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تمهیدات لازم در این زمینه با هدف تسهیل و تسریع در پرداخت به موقع تسهیلات به مجریان طرح های کسب و کار و شفافیت فرآیند اجرایی با هدف رصد آنی پرداخت های انجام شده صورت گرفت و هم اکنون در همه کشور، تسهیلات ضروری صندوق کارآفرینی، غیر حضوری پرداخت می شود.

او با تاکید بر مزایای اجرای این طرح افزود: تکریم ارباب رجوع، کاهش هزینه های تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات و جلوگیری از انحرافات احتمالی کاربر از مزایای پرداخت تسهیلات غیر حضوری ست.

معاون اعتبارات صندوق کارآفرینی امید بیان کرد: با طراحی نرم افزار مربوطه توسط کارشناسان فنی مرکز فن آوری اطلاعات صندوق، در ابتدا استان البرز به عنوان استان پایلوت برای پرداخت تسهیلات غیر حضوری انتخاب شد و پس از اطمینان از روند مناسب اجرایی نرم افرار، در تمامی استان های کشور، هم اکنون این تسهیلات به صورت الکترونیکی و کاملا هوشمند پرداخت می شود.

البرزی تاکید کرد: در مرحله بعدی الکترونیکی شدن تسهیلات پرداختی، قرار است تسهیلات اشتغال غیر حضوری شود که برنامه ریزی های آن در حال انجام است.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: