سه شنبه, ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ ۱۵:۰۰ ۴۱۷
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

۵۳ طرح تولیدی و اشتغال زا در البرز بهره برداری شد

۵۳ طرح تولیدی و اشتغالزا به مناسبت هفته گرامیداشت دولت با حضور معاون توسعه کسب و کار صندوق کارآفرینی امید کشور در استان البرز به بهره برداری رسید

۵۳ طرح تولیدی و اشتغال زا در البرز بهره برداری شد

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، معاون توسعه کسب و کار صندوق کارآفرینی امید کشور در آیین متمرکز راه اندازی این طرح ها که در روستای ملک آباد شهرستان چهارباغ برگزار شد، گفت: این طرح ها در حوزه کشاورزی ، خدمات و صنعتی در استان البرز به بهره برداری رسید.

"رضا یوسفیان" افزود: از این تعداد طرح ، ۳۶ طرح در مناطق شهری و ۱۷ طرح در روستاهای استان البرز راه اندازی شده که برای بیش از ۲۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: برای این طرح ها یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که از این رقم ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی پرداخت شده است.

یوسفیان، از طرح بسته بندی و ضدعفونی محصولات جالیزی و سبزی در روستای ملک آباد شهرستان چهارباغ به عنوان یک طرح الگوی خانوادگی نام برد و گفت : در مرحله اول این طرح ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری گذاشته شده و صندوق کارآفرینی امید با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات در اختیار آن قرار داده اند.

وی اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد اشتغالزایی این طرح به بانوان روستای ملک آباد اختصاص یافته است.

آدرس کوتاه شده: