شنبه, ۰۸ مهر ۱۴۰۲ ۰۵:۰۷ ۲۲۸۵
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

صندوق کارآفرینی به هزار و ۵۰۰ طرح در کردستان وام پرداخت می کند

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در سفر به استان کردستان گفت : از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ فقره وام در کردستان توسط این صندوق پرداخت شده که منجر به ایجاد و تثبیت افزون بر هفت هزار فرصت شغلی شده است.

صندوق کارآفرینی به هزار و ۵۰۰ طرح در کردستان وام پرداخت می کند

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید؛ نعمت اله رضایی در دیدار با استاندار کردستان در سنندج اظهار کرد: توسط این صندوق در سال جاری به ۷۰ هزار طرح مبلغ ۱۴۰ هزار میلیارد ریال وام پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: سهم کردستان از طرح هایی که امسال مورد حمایت این صندوق قرار می گیرد بیش از یک هزار و ۵۰۰ طرح است که با این اقدام شاهد ایجاد و تثبیت بیش از چهار هزار فرصت شغلی در این استان خواهیم بود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور ادامه داد: یکی از اهداف ما از سفرهای استانی افزایش هم افزایی و همکاری با استانداری ها و دستگاه های اجرایی و کسب آگاهی بیشتر از وضعیت واحدهای تولیدی و گفتگوی رودرو با صاحبان این واحدهاست.

رضایی یادآور شد: برای افزایش بهره وری طرح هایی هم چون روستای بدون بیکار، روستای نوفن، هر روستا یک محصول را اجرایی و حمایت می کنیم.

وی بیان کرد: برای اجرای این طرح ها و همچنین واحدهایی که تسهیلات از صندوق دریافت کرده اند نظارت داریم تا وام به درستی هزینه شود و اینگونه نتیجه آن رونق تولید و ایجاد اشتغال خواهد شد.

استاندار کردستان هم در این دیدار ضمن تشکر از حمایت های صندوق کارآفرینی امید از طرح های تولیدی استان، گفت: کردستان در بخش های مختلف از جمله گردشگری و کشاورزی و معدن دارای ظرفیت های فراوانی است.

اسماعیل زارعی کوشا ادامه داد: متقاضیان اجرای طرح های سرمایه گذاری در این استان افزون بر آورده شخصی خود نیاز به دریافت تسهیلات دارند که در صورت تامین آن قادر به اجرای طرح های تاثیرگذاری در حوزه تولید و اشتغال هستند لذا انتظار می رود نگاه صندوق کارآفرینی امید به کردستان ویژه تر باشد.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: