شنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۴۷ ۵۸۷
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

اختصاص 3هزار میلیارد ریال تسهیلات برای کارآفرینی در استان فارس

همزمان با سفر مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به استان فارس، توافق نامه همکاری میان استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس و صندوق کارآفرینی امید به امضاء رسید.

اختصاص 3هزار میلیارد ریال تسهیلات برای کارآفرینی در استان فارس

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، موضوع این تفاهم نامه اعطای تسهیلات تلفیقی از کمک های فنی و اعتباری به اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در بخش خصوصی و تعاونی شامل برنامه‌های ایجادی و توسعه ای، تولیدی، اشتغال و کارآفرینی ست.

رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در جلسه امضای این تفاهم نامه بیان کرد: تسهیلات صندوق دو ویژگی خاص دارد، یکی حمایت از طرح های خرد و کوچک و متوسط معیشت محور و دوم اینکه اولویت آن با روستاها و مناطق محروم است؛ ویژگی ای که این طرح ها دارند این است که با سرمایه اندک ایجاد می شوند ، خیلی زودبازده هستند و تاثیر بسیار زیادی در ایجاد اشتغال دارند.

افکاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس هم گفت: از آنجا که فرآیند بررسی تسهیلات در صندوق با بدنه کارشناسی مجرب و با سرعت صورت می گیرد، این توافق نامه می تواند اثر مطلوبی در حمایت از ایجاد اشتغال در استان و طرح های دانش بنیان داشته باشد.

پارسائیان مدیر صندوق کارآفرینی امید استان فارس در خصوص جزییات این تفاهم نامه گفت: تفاهم نامه به مبلغ 3000 میلیارد ریال است، که از این مبلغ 1000 میلیارد ریال از محل کمک های فنی و اعتباری و 2000 میلیارد ریال از محل منابع داخلی صندوق کارآفرینی امید طبق تامین و توزیع می شود.

منبع:
آدرس کوتاه شده: