شنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۲:۰۹ ۶۹۶
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در مرکز سامد استانداری فارس

همزمان با سفر رییس جمهور و هئیت دولت به استان فارس، رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به همراه صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در مرکز پاسخگویی به درخواست های سامانه 111 استانداری فارس حضور یافت.

حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در مرکز سامد استانداری فارس

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، در جلسه ای که در مرکز سامد این استان برگزار شد، دانیال نوری منفرد مدیرکل ارتباطات مردمی و سفر ریاست جمهوری، رنجی مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد نهاد ریاست جمهوری و نجابت مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی و امور حقوقی استانداری فارس حضور داشتند.

رنجی مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد نهاد ریاست جمهوری در این جلسه بیان کرد: با توجه به راستی آزمایی انجام شده توسط مرکز سامد در استانداری فارس در خصوص حمایت از متقاضیانی که درخواست خود را در دور اول سفر ریاست محترم جمهوری در سامانه سامد ثبت کرده اند بهترین عملکرد را در بین بانک های عامل استان ، صندوق کارآفرینی امید داشته است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید هم گفت: با توجه به اینکه صندوق کارآفرینی امید سهم0.16 درصد در تسهیلات بانکی خرد در سطح کشور داشته است اما سهم 10.6 درصد تعهد اشتغال کشور داشته است.

نعمت اله رضایی گفت: چنانچه سرمایه صندوق کارآفرینی امید افزایش یابد این صندوق می تواند با هم افزایی منابع و ایجاد ضریب تکاثر سهم بسیار بیشتری در ایجاد اشتغال کشور داشته باشد.

رضایی ادامه داد: بررسی نامه های سامد دور اول سفر ریاست محترم جمهوری به استانهای مختلف، با حجم درخواست ها بسیار بالا بوده است، اما همکاران صندوق در استانها تمام درخواست ها را بررسی و ثبت کرده اند.

پارسائیان مدیر صندوق کارآفرینی امید استان فارس هم گفت: صندوق کارآفرینی امید استان فارس در دور اول سفر ریاست محترم جمهور تعداد 494 فقره تسهیلات در سامانه سامد به مبلغ 200 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

منبع:
آدرس کوتاه شده: