شنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ۰۶:۴۴ ۳۹۱
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

پیام مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در گرامیداشت 13 آبان ماه

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در پیامی فرارسیدن 13 آبان ماه روز استکبارستیری را گرامیداشت.

پیام مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در گرامیداشت 13 آبان ماه

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، در این پیام آمده است:

13 آبان به فرموده پیر فرزانه ما حضرت روح الله خمینی (ره) انقلاب دوم بود که به عنوان یک حرکت عظیم برای پایان دادن به استعمار ملت ایران و سایر ملل مظلوم دنیا تبدیل به الگو برای تمام آزادگان دنیا گردید که ثمر آن مجاهدت ها هم اکنون در قدرت و عظمت جبهه مقاومت به روشنی قابل رویت است.

یوم الله 13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یادآور شکست هیمنه دشمنان و به ویژه آمریکا و استکبار جهانی به دست ملت غیور ایران است که در پی آن جایگاه ارزنده دانش آموزان و نوجوانان ایران اسلامی نیز هویدا گشت.

گرامی داشت یوم الله 13 آبان امسال که مقارن با جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی و نمایان گشتن بیش از پیش خوی دد منشانه مدعیان حقوق بشر علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه است، فریاد ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم را در جای جای میهن عزیزمان طنین انداز کرده و دانش آموزان و دانشجویان همچون 13 آبان سال 57 استوار و محکم آماده اجرای فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و ملت مظلوم فلسطین هستند.

ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم که نقش بی بدیل در این مسیر داشتند، فرا رسیدن یوم الله 13 آبان، روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی را به عموم ملت ایران بخصوص دانش آموزان عزیز میهن اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید است با استعانت از الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) به زودی شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و رهایی مظلومان باشیم.

هادی آقابابایی

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید

منبع:
آدرس کوتاه شده: