شنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ۰۵:۵۰ ۷۸۲
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

استاندار اصفهان؛

ایجاد فرصت های شغلی صندوق کارآفرینی امید در اصفهان قابل تقدیر است

استاندار اصفهان گفت: صندوق کارآفرینی امید نقش بسیار موثری در حمایت از مشاغل خرد، کوچک و مشاغل دانش بنیان در استان اصفهان داشته و عملکرد این صندوق در استان، کاملا محسوس و قابل توجه است.

ایجاد فرصت های شغلی صندوق کارآفرینی امید در اصفهان قابل تقدیر است

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، سیدرضا مرتضوی در نشست مشترک با مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید، اظهار کرد: فعالیت صندوق کارآفرینی امید در سال ۱۴۰۱ در استان اصفهان منجر به تثبیت ۶ هزار فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر سه هزار ۹۰ میلیارد ریال شد که این اقدام مهم جای تقدیر دارد.

استاندار اصفهان در ادامه ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های صندوق کارآفرینی امید برای حمایت بیشتر از مشاغل خرد و کارآفرینان، گفت: در این زمینه همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی استان با صندوق کارآفرینی امید را مورد تاکید قرار می‌دهیم.

هادی آقابابایی، مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های صندوق در سال ۱۴۰۲، گفت: صندوق کارآفرینی امید از ابتدای سال تاکنون در استان اصفهان، بیش از ۱۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که این مهم باعث ایجاد و تثبیت ۱۵۰۰ فرصت شغلی در بخش‌های مختلف شده است.

وی افزود: این نوید را به مردم استان اصفهان می‌دهیم که با تلاش مجموعه صندوق کارآفرینی امید، تا پایان سال ۱۰ هزار فرصت شغلی دیگر نیز تثبیت و ایجاد شود.

وی تصریح کرد: برای تسریع در روند برنامه‌ها و فعالیت‌های حمایتی این مجموعه، نیازمند هم‌افزایی منابع صندوق کارآفرینی امید با دستگاه‌های اجرایی استان هستیم.

در این نشست مقرر شد، پیش‌نویس تفاهم‌نامه در خصوص هم‌افزایی منابع صندوق کارآفرینی امید و دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان در نشست‌های کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع:
آدرس کوتاه شده: