چهارشنبه, ۰۱ آذر ۱۴۰۲ ۱۹:۱۱ ۵۲۴
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

استاندار بوشهر عنوان کرد:

صندوق کارآفرینی امید یکی از ارکان ثابت پرداخت تسهیلات اشتغال در استان بوشهر است

استاندار بوشهر در دیدار با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید که به بوشهر سفر کرده است با بیان این مطلب گفت: صندوق توانسته با نگاه مطلوب به اشتغال زایی در رونق کسب و کارهای خرد استان بوشهر سهیم باشد و رضایتمندی افراد از صندوق کارآفرینی امید در این استان مثبت است.

صندوق کارآفرینی امید یکی از ارکان ثابت پرداخت تسهیلات اشتغال در استان بوشهر است

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، احمد محمدی زاده در این دیدار که در استانداری بوشهر انجام شد با قدردانی از عملکرد صندوق کارآفرینی امید بوشهر بیان کرد: این استان استعدادها و ظرفیت‌های ارزشمندی برای سرمایه گذاری اقتصادی دارد که می توان از آنها با هدف رشد و پیشرفت استان بهره برد که بخش مهمی از آن با رونق مشاغل خرد محقق می شود.

او از عملکرد این صندوق در پرداخت بیش از ٢٠٠ میلیارد ریال تسهیلات نامه های ریاست جمهوری و بیش از ٧٠٠ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در سال 1402 و منابع تبصره ١٨ ابراز رضایت کرد و افزود: مجموعه استانداری در راستای مسئولیت های اجتماعی با کمک گرفتن از منابع مالی نفت و گاز و پتروشیمی در استان بوشهر و تزریق این منابع با انعقاد توافق نامه ٣جانبه با صندوق در تلاش است تا بخشی از درآمدهای حاصله در خود استان بوشهر برای رونق اشتغال و کاهش بیکاری با محوریت صندوق کارآفرینی امید انجام پذیرد.

محمدی زاده با اشاره به حضور ثابت مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر در جلسات شورای اداری استان اظهار داشت: مدیرانی که دلسوزانه و بصورت جدی در جهت رفع مشکلات اشتغال و رونق استان تلاش می کنند و همیشه پای کار هستند شایسته تقدیرند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: از ابتدای دولت سیزدهم صندوق کارآفرینی امید در بحث کاهش بیکاری و همچنین ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و بهبود معیشت مردم، گام‌های اساسی برداشته که امیدوارم تداوم داشته باشد.

هادی آقابابایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید هم در این دیدار با تاکید بر رسالت صندوق در حمایت از کسب و کارهای خرد، کوچک و معشیت محور اظهار داشت: این صندوق در پرداخت تسهیلات روش های تامین مالی ارزان قیمت را پیش رو دارد و اگر توان پرداخت تسهیلات صندوق بیشتر شود نتیجه آن را در مناطقی که رونق اقتصادی آن بر پایه مشاغل خرد است خواهیم دید.

آقابابایی با تاکید بر تلاش صندوق در جذب منابع افزود: از برنامه های مهم صندوق اجرای طرح های استراتژیک منطبق با اقلیم و ظرفیت هر منطقه و رونق دوباره مشاغل راکد است که اجرای آن در دستور کار استان ها قرار دارد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: