پنجشنبه, ۰۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۵:۳۷ ۷۴۵
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

بازدید مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از شعب استان بوشهر

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در سفر یک روزه به استان بوشهر ضمن بازدید از شعب استان بوشهر با همکاران و مشتریان این شعب دیدار و گفتگو کرد.

بازدید مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از شعب استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، هادی آقابابایی در این سفر به همراه حمیدرضا گل محمدی معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای صندوق، با مسئولان و کارکنان صندوق کارآفرینی امید بوشهر دیدار کرد و عملکرد شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، وضعیت جذب منابع، امور جاری و سایر آمارهای مربوطه مورد بررسی قرار داد و در جریان امور جاری آنها قرار گرفت.

آقابابایی در بازدید از شعب شهرستانهای دشتی، تنگستان، دشتستان، گناوه و شعبه مرکزی بوشهر با تقدیر از تلاش همکاران در ارایه خدمات مناسب و سریع همراه با تکریم به مشتریان بر اهمیت جذب منابع جدید برای صندوق اشاره و تاکید کرد: با توجه به سیاست اعتباری و برنامه عملیاتی جدید از کارکنان صندوق انتظار داریم با همه توان در راستای ارتقای خدمات، جذب مشتریان و منابع جدید تلاش کنند تا بتوانیم با جذب منابع جدید، منابع مالی بیشتری جهت ارائه تسهیلات اشتغال و مناسب به مشتریان در اختیار داشته باشیم.

مدیرعامل در جمع کارکنان این شعب هدف از بازدید و نظارت بر عملکرد شعب را افزایش کیفیت و بهره‌وری فعالیتهای صندوق مطابق با اهداف و سیاست‌های جدید دانست و افزود: برای افزایش مهارت کارکنان صندوق کارآفرینی امید آموزش مستمر از جمله برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه کارکنان درتمام امور مدنظر است.

آقابابایی در بخش دیگری از سخنانش در جمع کارکنان شعب، با توجه به در دستور کار قرار گرفتن اعطای تسهیلات خرد به مشتریان خاطرنشان کرد: به‌منظور رفاه حال بیشتر مشتریان و رفع نیازهای مالی آنان و همچنین جذب منابع و سوددهی بیشتر صندوق، طرح ها و سیاست های اعتباری و تسهیلاتی جدیدی در دستور کار قرار گرفته است و پس از بررسی های کافی و تصویب، ابلاغ خواهد شد.

او همچنین ضمن توجه به نظرات همکاران در بخش‌های مختلف افزود: ارائه نظرات، پیشنهادات و مشکلات توسط همکاران موجب افزایش بهره‌وری و انگیزه کاری همکاران خواهد شد و پیشبرد اهداف هر سازمانی تنها با همت و مشارکت جمعی یکایک کارکنان محقق می شود.

همچنین در این سفر مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از دو طرح اشتغال زایی در این استان بازدید کرد.

هادی تمجیدی مدیر صندوق کارآفرینی استان بوشهر در این باره گفت: کارگاه قطعه بندی و بسته بندی مرغ با اعطای تسهیلات اشتغال روستایی به مبلغ ٨٠ میلیارد ریال با اشتغالزایی بیش از ٢٧ نفر در روستای باغ حصار شهرستان دشتستان در دست ساخت است و سردخانه بسته بندی و نگهداری خرما با اعطای تسهیلات به مبلغ 19 میلیارد ریال با اشتغالزایی بیش از 13 نفر در روستای چاه خانی این شهرستان که در سال جاری به بهره برداری رسیده است، که در این سفر مورد بازدید مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید قرار گرفت.

منبع:
آدرس کوتاه شده: