یکشنبه, ۰۵ آذر ۱۴۰۲ ۰۴:۵۳ ۳۳۲
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با مشارکت صندوق کارآفرینی امید در کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی به همت صندوق کارآفرینی امید و بسیج سازندگی درشهرستانهای چرام و باشت استان کهگیلویه و بویراحمد برپا شد .

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با مشارکت صندوق کارآفرینی امید در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید؛ برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستانهای مختلف از برنامه های پیش بینی شده در هفته بسیج است که با حضور مردم و مسئولین این استان، نمایشگاه دستاوردهای صندوق های قرض الحسنه خرد محلی و اقتصاد مقاومتی در شهرستانهای باشت و چرام افتتاح شد.

در این نمایشگاه ها محصولات صنایع تبدیلی، صنایع دستی ، لباس های فرم و محلی عرضه می شود.

ناصری مدیر صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه صندوق‌های خرد متشکل از خانواده‌های ۱۵ تا ۳۰ نفره است، افزود: در راستای حمایت از صندوق های خرد محلی با همکاری بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی تعداد 237 صندوق خرد محلی با اعتباری بالغ بر 330 میلیارد ریال از صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات گرفته اند و سهم شهرستان های چرام و باشت 41 صندوق با اعتباری افزون بر 68 میلیارد ریال بوده است.

سرهنگ رضایی مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح هم ضمن تشکر از همکاری خوب صندوق کارآفرینی امید گفت: بسیج سازندگی نیز در راستای اجرای مأموریت های ذاتی خود در حال خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

منبع:
آدرس کوتاه شده: