شنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ۰۹:۵۳ ۶۵۰
طبقه بندی:
  • اخبار ادارات شهرستان ها
  • اخبار سازمان
چچ

با حضور معاون توسعه کسب و کار صندوق کارآفرینی امید

بررسی تفاهم نامه های چند جانبه صندوق کارآفرینی امید با دستگاه های اجرایی استان هرمزگان

در سفر یک روزه یوسفیان معاون توسعه کسب و کار صندوق کارآفرینی امید، تفاهم نامه های چند جانبه صندوق کارآفرینی امید با دستگاه های اجرایی استان هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی تفاهم نامه های چند جانبه صندوق کارآفرینی امید با دستگاه های اجرایی استان هرمزگان

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، در این سفر یک روزه، معاون توسعه کسب و کار صندوق کارآفرینی امید با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، مدیر جهاد کشاورزی استان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان جهت بررسی تفاهم نامه ها، دیدارهای جداگانه ای داشت.

یوسفیان در دیدار با شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی هرمزگان گفت: توسعه کسب و کارهای روستایی مستلزم بهبود فضای کسب و کار، ارتقای فناوری و بازاریابی مناسب و تسهیل و تقویت دسترسی به منابع مالی مناسب است که یکی از این راه ها، انعقاد تفاهم نامه ها با سایر دستگاه ها است.

وی افزود: از جمله اهداف این تفاهم نامه ها، ایجاد اشتغال پایدار برای روستاییان و مرزنشینان، ارتقای معیشت و اقتصاد ساحل‌نشینان و اشتغال اجتماع‌محور با رویکرد روستایی است.

یوسفیان در سایر دیدارها افزود: با ایجاد اشتغال های جدید، ارتقای معیشت و سطح زندگی مردم، رفاه عمومی و بسیاری موارد دیگر از جمله نتایج و ثمرات حمایت از کسب و کارها در جامعه است.

وی یادآورشد: صندوق کار آفرینی امید از این منظر تمرکز خود را بیشتر در راستای کمک به توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک در کشور معطوف کرده است.

معاون توسعه کسب و کار صندوق کارآفرینی امید در پایان با اشاره به تفاهم نامه چندجانبه بین صندوق و سایر دستگاههای اجرایی ابراز امیدواری کرد که این تفاهم نامه در بهره‌گیری هر چه بیشتر از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های عظیم شرکتهای دانش بنیان در کمک به بهبود وضعیت جامعه روستایی موثر باشد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: