سه شنبه, ۰۵ دی ۱۴۰۲ ۰۷:۰۴ ۴۷۷
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

پیام تسلیت مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در پی شهادت سردار سرافراز سیدرضی موسوی

در پی ترور شهید سید رضی موسوی از فرماندهان سپاه پاسداران در حمله موشکی رژیم جنایتکار صهیونیستی به دمشق، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در پیامی شهادت این فرمانده بزرگ سپاه پاسداران را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در پی شهادت سردار سرافراز سیدرضی موسوی

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، هادی آقابابایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در پی جنایت رژیم صهیونیستی و ترور سردار سید رضی موسوی از فرماندهان سپاه پاسداران در دمشق سوریه با صدور بیانیه‌ای شهادت ایشان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

در روزهایی از تاریخ که رژیم غاصب صهیونیستی اوج سفاک بودن و ضعف خود را در مقابله با جبهه مقاومت برای همگان به اثبات رسانده است و در ایام چهارمین سالگرد شهادت شهیدان سرافراز حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، سردار سید رضی موسوی از فرماندهان سپاه پاسداران در حمله هوایی وحشیانه صهیونیست‌ها به منطقه سیده زینب دمشق، به شهادت رسید.

سردار سرافراز سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی قطعاً پاداش سال‌ها مجاهدت و تلاش خالصانه خود در راه اسلام را با شهادت و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و هم‌رزمان شهیدش دریافت کرد.

کوچ ستاره‌ای از ستارگان دفاع از اسلام و اهل بیت علیهم السلام اندوه بزرگی را برای ملت مسلمان ایران اسلامی به همراه داشت. اینجانب شهادت سردار سرافراز سید رضی موسوی یار دیرین شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه امام عصر عجل الله تعالی فرج الشریف، مقام معظم رهبری، یاران شهید ارجمند موسوی و ملت شریف ایران تسلیت می گویم.

بدون شک خون پاک این شهید والامقام، راه اسلام برای آزادی قدس شریف را هموارتر خواهد کرد.

«سید رضی موسوی»، مستشار ارشد سپاه پاسداران عصر دیروز دوشنبه در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به زینبیه دمشق، به شهادت رسید.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: