شنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۲ ۰۶:۰۷ ۴۶۸
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

فناورپایه شدن شعب صندوق کارآفرینی امید پایه گذار ارائه خدمت بهتر به مردم

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در سفر به استان سمنان و دیدار با استاندار این استان با بیان این مطلب گفت: با توجه به ظرفیت های اقتصادی استان سمنان و با تعامل مسئولان استانی، می توان شرایط ارائه تسهیلات به کسب و کارهای خرد را در این استان بهبود بخشید.

فناورپایه شدن شعب صندوق کارآفرینی امید پایه گذار ارائه خدمت بهتر به مردم

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، هادی آقابابایی در دیدار با محمدرضا هاشمی استاندار سمنان اظهار داشت: استان سمنان هم صنعتی است و هم کشاورزی و از ظرفیت بالایی برخوردار است و با هم افزایی و تعامل مسئولان استان و توسعه خدمات الکترونیک دوجانبه میتوان اقدامات شایسته ای انجام داد تا منابع جذب شده در استان گردآوری و تسهیلات بیشتری به فارع التحصیلان و روستائیان پرداخت شود.

او با تاکید بر تلاش صندوق کارآفرینی امید برای یاری کارآفرینان با شعار پرداخت تسهیلات به موقع؛ آسان و شیرین به مردم افزود: یکی از اقدمات مهمی که امسال در صندوق اجرایی می شود تجمیع شعبی است که در شهرستان ها مسافت کمی نسبت به هم دارند که با این اقدام و فناورپایه شدن شعب، خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به عملکرد صندوق استان سمنان بیان کرد: در استان سمنان حدود ۵۰ درصد اعتبارات در زمینه تسهیلات نهضت احیاء به متقاضیان و شرکت های راکد پرداخت شده است و این صندوق در استان سمنان تاکنون عملکرد خوبی داشته است.

آقابابایی همچنین با اشاره اجرای تفاهمنامه های مختلف با دستگاه‌های اجرایی گفت: صندوق کارآفرینی امید آمادگی کامل دارد تا در صورت همراهی و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی با انعقاد تفاهم نامه های همکاری بتواند خدمات بهتری به کارآفرینان عرضه کند.

هاشمی استاندار سمنان هم در این دیدار با قدردانی از عملکرد صندوق استان سمنان گفت: صندوق کارآفرینی امید از جمله مجموعه‌هایی است که برای مردم امید آفرین است و در افزایش اعتماد مردمی بسیار خوب عمل کرده است.

او با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در حوزه اشتغال زایی افزود: استان سمنان در حوزه اشتغال جزء استان‌هایی است که بعد از ۱۸ سال نرخ بیکاری آن به زیر ۶ درصد رسیده است و در این استان با تشکیل ستاد احیای واحدهای راکد تاکنون ۱۵۲ واحد تعطیل یا نیمه فعال به چرخه کسب و کار بازگشتند.

استاندار سمنان افزود: انتظار ما از صندوق کارآفرینی امید حمایت تسهیلاتی از اشتغال فارغ التحصیلان و روستاییان است تا تزریق منابع به درستی در استان صورت پذیرد و در این راستا ظرفیت و همراهی لازم راه داریم.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: