پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ۰۹:۴۷ ۲۶۶
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

پیام مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در پیامی آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران تبریک گفت.

پیام مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، در متن پیام هادی آقابابایی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر

بهمن ماه یادآور ایثار، ایستادگی و مبارزه ملتی است که با عزمی پولادین و تحت رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» جنبشی آغاز نمودند که با برچیدن بساط استعمار به ثمر نشست تا الگویی شایسته برای سایر ملت ها برای بیداری و جهت دهی آنان به سوی رهایی از بند استثمار باشد.

دهه مبارک فجر، آرمان ملتی است که برای برپایی ارزش های اصیل خود قیام کرد و اینک با گذشت چهل و پنج سال از طلوع آن، همچنان برای همه مردم آزاده جهان شایسته عزت و احترام و الگوی عملی مردم سالاری دینی است .

در آستانه سالگرد چهل و پنجمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، با توجه به منویات رهبر عزیز انقلاب در بیانیه ی گام دوم انقلاب مبنی بر تلاش در راستای بهبود شاخص های اقتصادی، امید داریم که با تکیه بر ظرفیت ها و منابع و همچنین استفاده از متخصصان متعهد این امر نیز به سرانجام خواهد رسید و در این جبهه نیز بر حیله و مکر دشمنان پیروز خواهیم شد، ان شاءالله.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان راه انقلاب اسلامی، فرارسیدن ایام الله دهه فجر را به پیشگاه ملت شریف ایران تبریک عرض کرده و سرافرازی و پیروزی مردم عزیز ایران را از خداوند متعال خواستارم.

منبع:
آدرس کوتاه شده: