چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۱۹ ۵۰۹
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان صندوق کارآفرینی امید کشور و استانداری قم

تفاهم‌نامه همکاری میان صندوق کارآفرینی امید کشور و استانداری قم در راستای حمایت از کارآفرینان با حضور هادی آقابابایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور و سید محمد آقامیری استاندار قم به امضا رسید.

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان صندوق کارآفرینی امید کشور و استانداری قم

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، در حاشیه افتتاح بیش از ۸ هزار طرح اشتغالزایی مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید در سراسر کشور که با حضور منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری میان صندوق کارآفرینی امید کشور و استانداری قم هم به امضا رسید.

آقامیری استاندار قم در این آیین صندوق کارآفرینی امید را بهترین راه‌کار برای توسعه کسب‌وکارهای خرد و متوسط عنوان کرد و گفت: این صندوق به لحاظ اشتغال و بازگشت سرمایه، رشد قابل قبولی دارد.

استاندار قم بیان کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار، باید از بنگاه‌های خرد و متوسط که مبتنی بر دانش و اعتماد به نفس فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است، حمایت کنیم.

وی با بیان این مطلب که سیاست انقباضی بانک مرکزی برای مهار رشد نقدینگی منجر به کاهش تورم می‌شود یادآور شد: در صورتی که نقدینگی ایجاد شده به صورت مستقیم به چرخه تولید وارد شود، از رشد تورم جلوگیری خواهد کرد.

آقامیری با اشاره به شعار هوشمندانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر رشد تولید و مهار تورم گفت: تولید به نقدینگی وابسته است، اگر نقدینگی نباشد، به طور حتم تولید نیز انجام نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: