چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ۰۹:۴۷ ۳۲۲
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

در تفاهم‌نامه همکاری صندوق کارآفرینی امید با استانداری کرمان؛

اختصاص 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای کارآفرینان مشاغل خرد، کوچک و متوسط در کرمان

با هدف تقویت تولید و ایجاد اشتغال و در راستای حمایت از کارآفرینان و جوانان، تفاهم‌نامه همکاری میان صندوق کارآفرینی امید و استانداری کرمان به امضای استاندار کرمان و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید رسید.

اختصاص 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای کارآفرینان مشاغل خرد، کوچک و متوسط در کرمان

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، هادی آقابابایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در سفر به استان کرمان در دیدار با محمدمهدی فداکار استاندار این استان گفت: صندوق به عنوان یک نهاد حاکمیتی و مالی تخصصی در حوزه حمایت از کسب و کارهای خرد، کوچک و متوسط، در دولت مردمی سیزدهم ماموریت دارد تا اشتغال خرد را رونق دهد.

او ادامه داد: از ابتدای سال1402 بیش از 70 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید پرداخت و بیش از 150 هزار شغل در کشور حفظ و یا ایجاد شده است.

آقابابایی اضافه کرد: در استان کرمان نیز این رویه ادامه دارد و سال جاری 2500 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: در تفاهم‌نامه امروز نیز 10 هزار میلیارد ریال با منابع تلفیقی استان کرمان برای حمایت از کارآفرینان، جوانان و حوزه اشتغال، منابع ارزان قیمت در اختیار گذاشته می‌شود.

استاندار کرمان هم در این دیدار، صندوق کارآفرینی امید را ظرفیت‌ خوبی برای کسب و کارهای خرد دانست و افزود: صندوق، شرایط و نرخ تسهیلات خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد.

محمدمهدی فداکار اظهار داشت: شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، منابعی را در بانک‌های استان دارند که با این تفاهم‌نامه بخشی از آن به صندوق کارآفرینی امید منتقل می‌شود و با افزایشی که خود صندوق خواهد داشت در راستای کسب و کارهای خرد در اختیار کارآفرینان و جوانان قرار گیرد.

پایان/

منبع:
آدرس کوتاه شده: