چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۳۸ ۷۵۲
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

معرفی سرپرست مدیریت صندوق کارآفرینی امید استان تهران

با حکم مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، جواد تک روستا به عنوان سرپرست جدید مدیریت صندوق استان تهران معرفی شد.

معرفی سرپرست مدیریت صندوق کارآفرینی امید استان تهران

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، در مراسمی با حضور حمیدرضا گل‌محمدی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های صندوق کارآفرینی امید، جواد تک روستا به عنوان سرپرست جدید مدیریت صندوق استان تهران معرفی و از خدمات فرهاد حکیم نیا مدیر پیشین قدردانی شد.

حمیدرضا گل‌محمدی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های صندوق کارآفرینی امید در این آیین گفت: با توجه به ظرفیت های استان تهران در ایجاد مشاغل دانش بنیان و تکمیل زنجیره ارزش، صندوق این استان با حمایت از این گونه مشاغل می تواند در تکمیل این زنجیره موفق عمل کند.

او با قدردانی از عملکرد صندوق استان تهران در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی اظهار داشت: از ابتدای امسال بیش از 360 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در استان تهران پرداخت شده است که طیف متنوعی از مشاغل خرد، کوچک و متوسط را شامل می شود.

معاون امور استان های صندوق کارآفرینی امید گفت: یکی از اقدامات مهم صندوق در استان تهران، حمایت تسهیلاتی از بخش حمل و نقل عمومی بود که در دوره مدیریت جدید نیز باید ادامه یابد.

در این مراسم از خدمات فرهاد حکیم نیا مدیر پیشین صندوق استان تهران قدردانی و جواد تک روستا به عنوان سرپرست مدیریت صندوق کارآفرینی امید این استان معرفی شد.

معاون امور مالی مدیرعامل بانک مهر اقتصاد، سرپرستی امور شعب بانک مهر اقتصاد استان های قزوین و اصفهان از مسئولیت های قبلی جواد تک‌روستاست.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: