جمعه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ۱۳:۲۶ ۷۹۶
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

بازدید مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از شعب و دفاتر صندوق در استان کرمان

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در سفر دو روزه به استان کرمان ضمن بازدید از شعب و دفاتر صندوق این استان با کارکنان و مشتریان دیدار و گفتگو کرد.

بازدید مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از شعب و دفاتر صندوق در استان کرمان

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، هادی آقابابایی در این سفر به همراه وحید خبارزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی صندوق و میثم نژادرمضان مشاور اجرایی، با مسئولان و کارکنان صندوق کارآفرینی امید کرمان دیدار کرد و عملکرد شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، وضعیت جذب منابع، امور جاری و سایر آمارهای مربوطه مورد بررسی قرار داد و در جریان امور جاری آنها قرار گرفت.

آقابابایی در بازدید از شعب شهرستانهای بردسیر، سیرجان، رفسنجان و زرند استان کرمان با قدردانی از تلاش همکاران در ارایه خدمات مناسب به مشتریان بر اهمیت جذب منابع جدید برای صندوق اشاره و تاکید کرد: با توجه به سیاست اعتباری و برنامه عملیاتی جدید از کارکنان صندوق انتظار داریم با همه توان در راستای ارتقای خدمات، جذب مشتریان و منابع جدید تلاش کنند تا بتوانیم با جذب منابع جدید، منابع مالی بیشتری برای ارائه تسهیلات اشتغال و مناسب به مشتریان در اختیار داشته باشیم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در جمع کارکنان این شعب هدف از بازدید و نظارت بر عملکرد شعب را افزایش کیفیت و بهره‌وری فعالیتهای صندوق مطابق با اهداف و سیاست‌های جدید دانست و افزود: برای افزایش مهارت کارکنان صندوق کارآفرینی امید آموزش مستمر از جمله برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه کارکنان درتمام امور مدنظر است.

همچنین در این سفر مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت، شهدای حادثه تروریستی کرمان و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: