شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۰۵ ۲۹۴
طبقه بندی:
  • اخبار ادارات شهرستان ها
  • اخبار سازمان
چچ

صندوق کارآفرینی اُمید چهارمحال و بختیاری سه‌هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زا پرداخت کرد

مدیر صندوق کار آفرینی اُمید چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند حمایت از طرح‌های اشتغالزا گفت: این صندوق سال گذشته سه هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت کرد.

صندوق کارآفرینی اُمید چهارمحال و بختیاری سه‌هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زا پرداخت کرد

به گزارش روابط عمومی صندوق کارافرینی امید، پژمان نوروزی تاکید کرد: این تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی شامل کشاورزی، صنعت، خدمات و تفاهم‌نامه‌های استانی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده و زمینه اشتغال مستقیم یک‌هزار و ۵۰۰ نفر را در چهارمحال و بختیاری فراهم کرده است.

وی افزود: صندوق کارآفرینی اُمید چهارمحال و بختیاری سال گذشته در بخش کشاورزی ۸۹ فقره تسهیلات به‌مبلغ ۳۵۹ میلیارد و ۴۰۶ میلیون ریال به‌منظور حمایت از کشاورزان و رونق تولید محصولات کشاورزی پرداخت کرد.

نوروزی تصریح کرد: این تسهیلات در زمینه‌های مختلف کشت گلخانه‌ای، آبیاری نوین، مکانیزاسیون کشاورزی و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی به‌کار گرفته می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین در بخش صنعت ۴۳۲ فقره تسهیلات به‌مبلغ یک‌هزار و ۶۹۲ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال به‌منظور حمایت از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط و ایجاد اشتغال جدید ارائه شده است.

مدیر صندوق کار آفرینی اُمید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این تسهیلات در زمینه‌های مختلف مانند راه‌اندازی و توسعه خطوط تولید، نوسازی و بازسازی ماشین‌آلات و تجهیزات و تأمین سرمایه در گردش استفاده می‌شود.

وی گفت: در بخش خدمات نیز ۱۴۵ فقره تسهیلات به‌مبلغ ۵۷۲ میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال در زمینه‌های گردشگری، حمل‌ونقل، خدمات عمومی و فنی و مهندسی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.

نوروزی تاکید کرد: در سال گذشته ۶۷۵ فقره تسهیلات به‌مبلغ ۳۷۴ میلیارد و ۹۳۴ میلیون ریال در قالب تفاهم‌نامه‌های استانی با هدف توسعه اشتغال‌زایی و کارآفرینی در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

وی افزود: صندوق کارآفرینی اُمید چهارمحال و بختیاری در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جهش تولید و حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، اقدام به احیای ۱۳ واحد تولیدی راکد و نیمه‌فعال کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی اُمید چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای احیای این واحدهای تولیدی ۶۱۱ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع اعتبارات این صندوق پرداخت و زمینه اشتغالزایی ۱۶۷ نفر فراهم شده است.

وی یادآور شد: حمایت‌های صندوق کارآفرینی اُمید از کارآفرینان و فعالان اقتصادی نویدبخش رونق اشتغال و تولید در کشور و چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

منبع:
آدرس کوتاه شده: