پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۰۱ ۵۷۳
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

همایش هم اندیشی مدیران ارشد صندوق کارآفرینی امید در اهواز برگزار شد

گردهمایی سالانه مدیران صندوق کارآفرینی امید با هدف هم اندیشی در تدوین برنامه ها و ماموریت های این مجموعه به میزبانی استان خوزستان در شهرستان اهواز برگزار شد.

همایش هم اندیشی مدیران ارشد صندوق کارآفرینی امید در اهواز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، در این همایش که با حضور هادی آقابابایی مدیرعامل صندوق، معاونین و مدیران ارشد صندوق کارآفرینی امید از سراسر کشور برگزار شد، موفقیت ها و دستاوردهای این صندوق در سال گذشته بررسی و تشریح شد. همچنین چالش های پیش روی صندوق کارآفرینی امید مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راه حل هایی برای رفع آنها ارائه شد.

مدیران ارشد صندوق کارآفرینی امید در این همایش در خصوص اهداف و برنامه های آتی این مجموعه به بحث و تبادل نظر پرداختند. همچنین آراء و نظرات آنها در خصوص برنامه ها و ماموریت های آتی صندوق جمع آوری شد.

فراهم ساختن محیطی برای به اشتراک گذاری موفقیت ها و دستاوردها، تشویق و به تکاپو انداختن سایر افراد در راستای بهبود عملکرد تبادل اندیشه میان افراد، مرور اهداف و برنامه ها به منظور پیشرفت در زمینه های مورد نظر،تجمیع آراء به منظور ترسیم نقشه برنامه ها و راهبردهای آتی صندوق از اهداف این همایش است.

مدیران ارشد صندوق کارآفرینی امید پس از برگزاری این همایش، با حضور در معراج شهدای اهواز با آرمان‌های شهدای والا مقام تجدید میثاق کردند.

منبع:
آدرس کوتاه شده: