یکشنبه, ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۵۴ ۲۲۵
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

حمایت و تامین مالی کسب و کارهای خرد، کوچک و متوسط جلوه‌ای کار آمد در تحقق جهش تولید با مشارکت مردم

مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید در همایش سالیانه مدیران ستادی و استانی که در استان خوزستان و در جوار شهدای یادمان طلائیه بر گزارشد، با بیان برنامه و اهداف سال ۱۴۰۳ صندوق و لزوم بهبود فرآیندها برای تجهیز و تخصیص منابع با نگاه فناورانه بر تسهیل خدمات به کارآفرینان به خصوص در مناطق محروم و کم برخوردار تاکید کرد.

حمایت و تامین مالی کسب و کارهای خرد، کوچک و متوسط جلوه‌ای کار آمد در تحقق جهش تولید با مشارکت مردم

به گزارش روابط عمومی صتدوق کارآفرینی امید، هادی آقابابایی مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید با اشاره به ارائه راهکارهای تخصصی برای پیشرفت صندوق افزود: در چند ماه اخیر با بهره گیری از مشاوران و اساتید شبکه بانکی و متخصصان حوزه کارآفرینی، نقشه راه آتی صندوق مشخص شده است و باید در این مسیر قدم برداریم.

دکتر آقابابایی با تاکید بر اینکه حمایت و تامین مالی کسب و کارهای خرد، کوچک و متوسط جلوه ای کارآمد در تحقق جهش تولید با مشارکت مردم است اظهار داشت: لازم است با حرکت جهادگونه در جهت ایجاد اشتغال با تامین مالی موثر و حمایت از کسب و کارهای خرد، کوچک و متوسط را راهبردی کارآمد در پیش گرفت.

او با اعلام اینکه سال گذشته رکورد پرداخت تسهیلات در صندوق شکسته شد بیان کرد: کسب رتبه اول پرداخت تسهیلات از محل تبصره۱۸ در بین بانکها و موسسات مالی و اعتباری در سال گذشته اقدامی مهم و تاثیر گذار بود که نشان از تلاش همه جانبه و مجاهدانه هیات مدیره، مدیران و کارکنان صندوق در سراسر کشور است.

منبع:
آدرس کوتاه شده: