یکشنبه, ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۵۹ ۲۱۸
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

پیام تبریک مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در سال‌روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید سالروز تشکیل سپاه را به پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در سال‌روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پاسداران حریم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تبریک گفت.

در متن پیام هادی آقابابایی آمده است:

ابتکار مدبرانه و هوشمندانه امام راحل عظیم الشان تنها پس از چند ماه از پیروزی انقلاب اسلامی مبنی بر تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب صیانت از نهال نوپای انقلاب و قوام و تحکیم پایه های اقتدار و استقلال ملت بزرگ ایران بود.

خدمت صادقانه، بی منت و بر مدار اطلاعت از امر ولی در صحنه های سازندگی، دفاعی، امنیتی، مبارزه با فساد، فرهنگی و اجتماعی و بی اثر نمودن توئطه های دشمنان این مرز و بوم طی 4 دهه گذشته کارآمدی این نهاد مقدس را بر همگان اثبات نموده است.

امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه یک نهاد داخلی بلکه یک نهاد بین المللی است که موجب ترس دشمنان اسلام و صهیونیسم جهانی و موجب امید مستضعفان عالم است.

عملیات غرورآفرین وعده صادق نمونه ای بارز از تجلی این نهاد مقدس است که دشمنان را مغلوب و سرخورده و مسلمانان و مستضعفان را خوشحال و امیدوار نمود.

اینجانب با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلااب اسلامی، یاد و خاطره همه پاسداران شهید را گرامی داشته و برای همه پاسداران این مرز و بوم از خداوند متعال سربلندی و تداوم توفیق و سرافرازی را تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا دارم.

هادی آقابابایی

دوم اردیبهشت ماه 1403

منبع:
آدرس کوتاه شده: