دوشنبه, ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۳۰ ۱۴۶
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

پیام مدیرعامل صندوق کارآفرینی امیدبه مناسبت سوم اردیبهشت ماه، روز ملی کارآفرینی

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در پیامی به مناسبت سوم اردیبهشت ماه، روز ملی کارآفرینی را تبریک گفت.

پیام مدیرعامل صندوق کارآفرینی امیدبه مناسبت سوم اردیبهشت ماه، روز ملی کارآفرینی

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، در متن پیام هادی آقابابایی آمده است:

در سالی که با نگاه حکمیانه رهبری فرزانه انقلاب (مدظله العالی) به عنوان سال" جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است، بدون شک کارآفرینی به عنوان یک راهبرد ملی برای دست‌یابی به موفقیت اقتصادی، ارزش آفرین و امیدبخش در کشور بیش از همیشه اهمیت دارد.

کارآفرینی عملی موثر در پیشرفت اقتصادی و موجب خلق ارزش افزوده برای کشور است وتسهیل و تسریع امور کارآفرینان امری مهم و وظیفه همه ارکان به جهت ایجاد اشتغال پایدار است.

در این برهه از زمان، بدون شک حمایت و تامین مالی کسب و کارهای خرد، کوچک و متوسط جلوه ای کارآمد در تحقق جهش تولید با مشارکت مردم خواهد بود و کارآفرینی یک فریضه و تمرکز بر حمایت و ایجاد بنگاه های اقتصادی کوچک و خرد که بخش اعظمی از اشتغال را تشکیل می دهد نیاز به ایجاد سکویی متمرکز با حضور همه ذینفعان به جهت هم افزایی برای هموار نمودن راه کارآفرینان است.

صندوق کارآفرینی امید به عنوان نهاد تخصصی مالی در حمایت از کسب و کارهای خرد، کوچک و متوسط در تلاش است تا در سال 1403 برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب و همچنین راهبرد نهضت ایجاد اشتغال دولت مردمی، مجاهدانه اقدام کند تا راه رسیدن کارآفرینان به تسهیلات اشتغال‌زایی هموارتر و خدمت به آنان آسان و شیرین باشد.

اینجانب با تبریک سوم اردیبهشت ماه، روز ملی کارآفرینی، از تلاش های بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر دست اندرکاران ایجاد اشتغال و حامیان کارآفرینان قدردانی می کنم و امیدوارم به فضل الهی اقدامات و برنامه های تدوین شده در سال 1403 موثر واقع شود.

منبع:
آدرس کوتاه شده: